Teknik Servis Formu

Teknik Servis Formu

Adı Soyadı:

Firma Adı:

Telefon No:

E-Posta:

Mesajınız:

Dosya Ekleri:





Not:

İzin verilen dosya uzantıları: jpg, gif, png, txt,doc, docx, xls, xlsx, pdf, zip ve rar

Cihaz Marka:

Cihaz Model No:

Cihaz Seri No:

Cihaz Arıza Tanımı:


Doğrulama Kodu:

[recaptcha]

Arızalı Ürün Gönderim Kuralları

  • Bu form yalnızca donanım hataları ve tamiri için dikkate alınacaktır..
    • Onarılacak cihaz üzerindeki (eğer varsa) özel yazılımın yeniden yüklenmesi Müşteri’nin sorumluluğundadır.
    • Teknik Servis Formu eksik veya hatalı bilgi ile doldurulduğunda işlem yapılmayacaktır.
    • Mail adresinize gelen Teknik Servis Formunun bir kopyasını kaşeli ve imzalı olarak, arızalı ürün(ler) ile birlikte gönderici ödemeli/adrese teslim kargo ile arızalı cihaz gönderimini yapabilirsiniz. Ürünlerin 5 gün içinde Tetra’ ya ulaştırılmaması durumunda “Çağrı iptal” olacağından yeniden Teknik Servis Formu doldurularak başvurulması gerekecektir.

Arızalı Ürün Müdahale Koşulları

1.Onarım çalışması yazılı onayınızı ve belirtilen tutarın peşin ödeme yapılmasını takiben başlayacaktır. Onarılan Ürün(ler) “Teknik Servis Formu” ve “Fatura” eşliğinde, alıc ödemeli/adrese teslim kargo ile tarafınıza gönderilecektir.
2.Aşağıda belirtilen ücretler; ürünlerin, garanti süresi dışında herhangi bir sebeple ve garanti süresi içinde, kötü ve yanlış kullanım, düşme, kırılma, doğal felaketler gibi durumlarda arızalanması sonucunda Tetra Mühendislik’ in Teknik Servis Merkezinde verilecek arıza tespit ve onarım hizmetleri için aksi belirtilmedikce geçerli işçilik ücretleridir.
3.Arıza tespiti yapılan ürünlerin onarımı için yedek parça kullanılması gerektiği hallerde, onarım öncesinde müşteri onayı alınır. Müşteri onayını takiben onarım gerçekleştirilir, işçilik ve kullanılan yedek parçaların toplam bedeli fatura edilir.
4.Müşterinin onay vermemesi durumunda sadece işçilik ücretinin %50 değerindeki bedel fatura edilir.
5.Arızalanan parçanın yeni yedek parça ile değiştirilmeden onarılması durumunda, onarımın süresi ve seviyesine bağlı olarak belirlenen işçilik ücreti için müşteri onayı alınır ve onarım gerçekleştirilir.
6. 10 iş günü içinde onay verilmemiş olan cihaz(lar) taraflar arasındaki mevcut Onarım Koşulları’na göre değerlendirilerek taşıma gider ve riskleri Sn. Kurumunuza ait olmak üzere kargo ile geri gönderilecektir. 90 gün süre ile cihaz geri alınmadığı taktirde sorumluluk müşteriye aittir.
7.Onarım için Tetra Mühendislik’ e gönderilen ürünlerin geliş ve dönüş kargo ücretleri müşteri tarafından ödenir.
9.Ücretlere Katma Değer Vergisi (KDV) DAHİL DEĞİLDİR.
10.Tetra Mühendislik; Aşağıda belirtilen fiyatları önceden haber vermeksizin değiştirme hakkı saklı olup, özel olarak belirtilmedikce fiyatlar geçerlidir.
YEDEK PARÇA HARİÇ FİYAT LİSTESİ (USD, KDV HARİÇ) 40 USD’dir.
11.Bu formu imzalayarak arızalı ürünleri teslim eden şirket koşulları kabul eder. Bu ürünler firmamızın servisimizden çıktığı andan itibaren tüm riskler müşteriye aittir.